Nominatie B2B E-commerce Awards 2020

PERSBERICHT

Nazareth, 01/07/2020

Nominaties voor B2B E-commerce Awards 2020 bekend - verkiezing geopend

The baby’s corner is genomineerd voor de internationale E-commerce wedstrijd “B2B E-commerce Awards 2020” voor de categorie “User Experience Award” en ook voor de “Audience Prize”. De internationale wedstrijd nomineert telkens 3 finalisten in 5 categorieën. Voor de categorie “User Experience Award” ging men op zoek naar bedrijven die het best kunnen aantonen dat een sterk design, efficiënte product navigatie en klantenfocus hand in hand gaan.

Uit de meer dan honderd cases selecteerde een Sana expertpanel ook nog eens de 10 cases die het meest opvielen op het gebied van gebruikerservaring, e-commercesucces, visie en innovatie. Deze bedrijven, waaronder the baby’s corner, dingen mee naar de publieksprijs.

The baby’s corner sleepte maar liefst 2 nominaties in de wacht: de “User Experience Award” en “Audience Prize”.

Voor de publieksprijs is vanaf 1 juli de verkiezing geopend en kan het publiek zijn favoriet naar de finale stemmen tot 31 juli.

Stemmen kan op: B2B E-commerce Awards 2020

Een jury bepaalt de winnaars, die op 24 september worden bekendgemaakt tijdens de B2B E-commerce Summit EMEA.

Sonia Pypaert: “We zijn heel blij met deze nominatie!”

“Voor ons is dit het bewijs dat we veel verder gaan dan enkel voorzien in kwaliteitsvolle producten voor mama, baby en kind. We zijn intussen een echte community geworden waar klanten praktische informatie, advies en zelfs ervaringen kunnen delen. Met onze gepersonaliseerde SEO-pagina's, datagestuurde (e-mail) marketing, inspirerende blogartikelen en een handige en aanpasbare online geboortelijst om van te dromen was het nog nooit zo gemakkelijk om je voor te bereiden op de komst van je kleintje terwijl je omringd & gesteund wordt door je familie en vrienden. Deze nominatie is voor mezelf en mijn team een extra stimulans om elke dag opnieuw het beste van onszelf te geven.”

Het winnen van deze award zou de kers op de taart zijn in het digitale transformatieproces van the baby’s corner.

Motivatie van de jury

“With its digital transformation, user experience, and AI-marketing, the Baby’s Corner has successfully grown into a unique e-commerce and omnichannel player in Belgium and internationally. Since December 2019, its web store has further valued the once in a lifetime journey of (future) parents. Far more than providing high quality products, it has become a community where customers can find practical information, advice, and even the sharing of experiences. It also promotes personalized SEO-pages, data-driven (email) marketing, inspiring blog articles, and a handy and customizable online birth list to dream for. It has never been this convenient to prepare for the arrival of your little one while being surrounded by the support of your family and friends.”

website_beeld2.jpg

#b2becommerceawards

Vorige
Vorige

10 tips voor een zorgeloze vakantie met je baby

Volgende
Volgende

Sonia Pypaert schrijft boek "Onder mama's"