Genomineerd voor de E-Commerce Awards 2020

En de genomineerden zijn …

We zaten niet stil de voorbije periode. Ondernemen is zoeken naar opportuniteiten, uit je comfortzone treden en jezelf telkens opnieuw heruitvinden. Niet bij de pakken blijven zitten en in je kracht staan.

Ondernemen in coronatijden

De voorbije periode stond niet alleen in het teken van de lancering van mijn boek “Onder mama’s” maar evenzeer van the baby’s corner. Omwille van de coronamaatregelen waren we genoodzaakt de deuren te sluiten. In plaats van bij de pakken te blijven zitten, verlegden we de focus razendsnel op de andere twee verkoopkanalen: de webshop en de geboortelijsttool (een cadeaulijst voor schenkers).

B2B E-Commerce Awards 2020

Onderweg heb ik me de vrijheid genomen om de verrekijker te nemen voor een prachtig vergezicht … Ik dacht: laat ons even deze zijweg nemen, even de tijd nemen (maken) wordt het dan … De kans om deel te nemen aan een prestigieuze internationale E-commerce wedstrijd: de “B2B E-commerce Awards 2020” lieten we niet graag liggen. Voor het eerst werden alle Sana-klanten wereldwijd uitgenodigd om deel te nemen. Toen ik een persoonlijke uitnodiging kreeg zijn we aan de slag gegaan met onze digitale geboortelijsttool voor de categorie “User Experience Award”. In een live broadcast op 25 juni werden de genomineerde bedrijven bekend gemaakt. Een expertpanel beoordeelde meer dan honderd cases en zo werden we twee maal genomineerd:

  1. de “User Experience Award”

  2. de “Audience prize”.

Motivatie van de jury

“With its digital transformation, user experience, and AI-marketing, the Baby’s Corner has successfully grown into a unique e-commerce and omnichannel player in Belgium and internationally. Since December 2019, its web store has further valued the once in a lifetime journey of (future) parents. Far more than providing high quality products, it has become a community where customers can find practical information, advice, and even the sharing of experiences. It also promotes personalized SEO-pages, data-driven (email) marketing, inspiring blog articles, and a handy and customizable online birth list to dream for. It has never been this convenient to prepare for the arrival of your little one while being surrounded by the support of your family and friends.”

Het is een bewijs dat we veel verder gaan dan enkel voorzien in kwaliteitsvolle producten voor mama, baby en kind. We zijn intussen een echte community geworden waar klanten praktische informatie, advies en zelfs ervaringen kunnen delen. Met onze gepersonaliseerde SEO-pagina's, datagestuurde (e-mail) marketing, inspirerende blogartikelen en een handige en aanpasbare online geboortelijst om van te dromen was het nog nooit zo gemakkelijk om je voor te bereiden op de komst van je kleintje terwijl je omringd & gesteund wordt door je familie en vrienden. Deze nominatie is voor mezelf en mijn team een extra stimulans om elke dag opnieuw het beste van onszelf te geven.

Stemronde voor de publieksprijs

Uit de meer dan honderd cases selecteerde een Sana expertpanel ook nog eens de 10 cases die het meest opvielen op het gebied van gebruikerservaring, e-commercesucces, visie en innovatie. Deze bedrijven, waaronder the baby’s corner, dingen mee naar de publieksprijs.

Stemmen kan op: B2B E-commerce Awards 2020

Het winnen van deze award zou een bekroning zijn van één van onze laatste realisaties namelijk onze wonderlijke online geboortelijst. De motivatie voor de nominatie vermeldt het volledig concept van the baby’s corner.

De finale gaat door op 24 september.

Meer lezen op nominatie B2b E-commerce Awards 2020

Believe you can and you’re halfway there
— Theodore Roosevelt


 

Vorige
Vorige

Onder mama’s Podcast

Volgende
Volgende

Onder mama’s podcast