.BE wint van .NL

The baby’s corner wint de Audience Prize van de internationale E-commerce wedstrijd “B2B E-commerce Awards 2020”.

Banner winnaar b2b sana e-commerce awards.jpg

Het is geen staatsgeheim, Nederland is een absoluut richtland wat e-commerce betreft. Des te trotser is ons voltallige team van the baby’s corner dan ook dat we de Audience Prize wonnen van de gerenommeerde en Nederlandse SANA B2B E-COMMERCE AWARDS 2020. Onze continue en doorgedreven visie en innovatie én het overweldigde succes van de webshop www.thebabyscorner.be in deze uitdagende tijden zorgden ervoor dat de publieksstem onze richting uit kwam. Wat ons betreft is dat ook de mooiste nominatie en medaille want de warme stem is die van onze klanten zelf.

Sana levert de know-how voor meer dan 1200 webwinkels wereldwijd, als gecertificeerde partner van Microsoft Dynamics en SAP zijn ze een speler met grote autoriteit wat deze overwinning alleen maar meer flair geeft. Wanneer Belgen online winkelen is het vaak zoeken naar een winkel met sérieux die eindigt op .be. Wie kocht uiteindelijk nog niets bij de Nederlandse grootmachten als CoolBlue, Bol, … Reden te meer om een klein beetje chauvinistisch te zijn en een heel groot beetje apetrots op onze eigenste www.thebabyscorner.be. Het mag geweten, tussen de droom en daad van onze webshop stonden ongelooflijk veel uren en zweet in de weg. Maar dankzij de motivatie van ons fantastische team van mama’s en papa’s in de winkel, in het magazijn en achter de schermen staan we waar we vandaag willen staan: online en hoe!

Winnaar b2b sana e-commerce awards.jpg

Uit de meer dan honderd internationale cases selecteerde het Sana expertpanel 10 cases die het meest opvielen op het gebied van gebruikerservaring, e-commerce succes, visie en innovatie.

Via een online stemming koos het publiek the baby’s corner als winnaar omwille van de doorgedreven user experience en storytelling.


User experience. De ervaring van de klant. Zijn producten makkelijk te vinden? Passen ze bij het persoonlijk traject van elke individuele mama en papa (in spe)? Is de grafiek sprankelend en rustgevend? Zijn de (complexe) online tools als de babylijst op maat van de behoeften van onze klanten? Zovele vragen lagen aan de basis van onze moodboards, de architectuur en technologie van onze webwinkel. We waren pas tevreden toen de zeilen bol stonden en het schip volledig uitgerust voor een lange reis koers zette richting succes.

Merci dus, aan onze klanten, aan Sana en aan al onze medewerkers. En op naar meer en nog beter!

Vorige
Vorige

Wanneer een geboortelijst een droomlijst wordt

Volgende
Volgende

Tales of Glory - The story of your life